Najnowsze wpisy

 Jak ona to zrobiła? 52 kg w dół!

Jak ona to zrobiła? 52 kg w dół!

Z nowym rokiem nowa dawka motywacji. W tym roku masz szansę osiągnąć swój cel. Jedyne co musisz zrobić, to naprawdę tego chcieć. Musisz zaplanować ćwiczenia, na co najmniej 5 – 6 dni w tygodniu i zdrowo się odżywiać. Trzymaj się planu, a na pewno…

Czytaj dalej > 4 komentarze
 10 wskazówek jak dotrzymać noworocznych postanowień

10 wskazówek jak dotrzymać noworocznych postanowień

Ten post piszę zupełnie spontanicznie. Założyłam sobie, że nie będę pisać o postanowieniach noworocznych, ale jednak coś mnie tknęło. Denerwuje mnie fakt negatywnego podejścia niektórych osób właśnie do postanowień.

Czytaj dalej > 2 komentarze
Powrót do przeszłości - łyżwy

Powrót do przeszłości - łyżwy

Ostatnio na łyżwach jeździłam jakieś 20 lat temu :O w podstawówce na niezbyt profesjonalnym lodowisku – dużej zamarzniętej kałuży. :) Na łyżwach starszej kuzynki, niekoniecznie w moim rozmiarze. Wtedy to nie miało znaczenia, grunt, że była zabawa i uśmiech na twarzy.

Czytaj dalej > Brak komentarzy
10 wskazówek – jak szybciej stracić na wadze cz. 1

10 wskazówek – jak szybciej stracić na wadze cz. 1

Poniższe wskazówki są bardzo proste i niektóre pewnie Ci dobrze znane. Czy się do nich stosujesz? Przeczytaj i się przekonaj. Warto je zapamiętać i wdrożyć, ponieważ one pomogą Ci odmienić Twoje życie.

Czytaj dalej > 9 komentarzy
 Domowy napój izotoniczny

Domowy napój izotoniczny

Zamiast kupować w sklepie gotowy napój izotoniczny od jakiegoś czasu przygotowuję domowy, który moim zdaniem jest smaczniejszy, łatwy w przygotowaniu i bardzo zdrowy.

Czytaj dalej > 3 komentarze
 Kasza jaglana z kurczakiem i warzywami – przepis na prosty i zdrowy obiad

Kasza jaglana z kurczakiem i warzywami – przepis na prosty i zdrowy obiad

To danie jest bardzo proste, szybkie w wykonaniu, tanie, i co najważniejsze zdrowe. Mimo swej prostoty jest bardzo pyszne.

Czytaj dalej > 3 komentarze
 Deser bananowo – kremowy

Deser bananowo – kremowy

Jest to jeden z moich ulubionych deserów, ponieważ nie jest skomplikowany, robię go w niecałe 5 min a składniki mam zwykle w domu. Oczywiście jest zdrowy :)

Czytaj dalej > 2 komentarze
Trening siłowy z własną masą ciała – czy warto to ćwiczyć?

Trening siłowy z własną masą ciała – czy warto to ćwiczyć?

Kalistenika to trening siłowy opierający się na ćwiczeniach z własną masą ciała. Treningi te są obecnie bardzo popularne.

Czytaj dalej > 2 komentarze

Moda

Spacer z siostrą

Spacer z siostrą

Czytaj dalej >
Czuję wiosnę - stylizacja

Czuję wiosnę - stylizacja

Czytaj dalej >
Sukienka i sweter stylizacja

Sukienka i sweter stylizacja

Czytaj dalej >
Mój ulubiony kolor niebieski

Mój ulubiony kolor niebieski

Czytaj dalej >
 Turystyka piesza górska – w co się ubrać?

Turystyka piesza górska – w co się ubrać?

Czytaj dalej >

Fitness

Ćwiczyć można wszędzie! - BRISTOL (wideo)

Ćwiczyć można wszędzie! - BRISTOL (wideo)

Czytaj dalej >
 Płaski brzuch – 6 tygodni cz. III

Płaski brzuch – 6 tygodni cz. III

Czytaj dalej >
Płaski brzuch – 6 tygodni cz. II

Płaski brzuch – 6 tygodni cz. II

Czytaj dalej >
 Płaski brzuch w 6 tygodni cz. I

Płaski brzuch w 6 tygodni cz. I

Czytaj dalej >
 Po czym poznasz dobrego instruktora fitness?

Po czym poznasz dobrego instruktora fitness?

Czytaj dalej >

Instagram @matulis.pl