Sport dla każdego coś miłego!

Sport dla każdego coś miłego!

Ciekawe czy się z tym zgodzisz? Często słyszę: „ale ja nie lubię ćwiczyć” – to zacznij tańczyć! „Nie lubię biegania” – to spróbuj rolek. Czy próbowałaś wszystkiego, żeby stwierdzić z czystym sumieniem, że nic nie lubisz? Owszem, możesz jakiejś formy ruchu nie lubić, nie mieć predyspozycji do niej, jednak nigdy się nie poddawaj, daj sobie szansę! Może będzie to coś, o czym nigdy wcześniej nie myślałaś?

Poszukaj w necie, zobacz jaką ofertę ma fitness klub w twoim mieście. Jesteś z małej miejscowości nie martw się, jest dużo dyscyplin, które można uprawiać poza klubem. Spróbuj zadawać sobie pytania (to nic nie kosztuje), powtarzając jak mantrę: Co było by dla mnie wkładem? Co chciałabym ćwiczyć? Jaka dyscyplina jest dla mnie? Zaufaj sobie, w końcu usłyszysz odpowiedź! Najważniejsze jest znaleźć coś dla siebie, coś co będzie sprawiało Ci przyjemność i dawało dużo satysfakcji. Wówczas ruch nie będzie tylko drogą do wymarzonej sylwetki, ale być może stanie się sposobem na życie. Dyscyplin jest dużo np. bieganie, jazda na rowerze, tenis, pływanie, fitness np. cross fit, aerobik, treningi funkcjonalne, yoga, zumba (szerokie pojecie), sporty walki itd… lista jest długa, więc każdy znajdzie coś dla siebie. Po pierwsze – musisz wyznaczyć sobie realistyczny cel i „zaklepać” czas w tygodniu na jego realizację. Na początku bardzo ważna jest systematyczność, która z czasem sprawi, że trening stanie się codziennością, rutyną, częścią dnia. Bardzo ważna jest też wiara w to, co się robi, chcesz być wysportowana to myśl tak o sobie, oddawaj się temu i uwierz, że ci się uda. Jeśli będziesz myśleć o porażce to już przegrałaś. Granice stwarzamy sobie sami. Oczywiście zdarzają się chwile słabości, ja nazywam je „chwilówkami”, pojawiają się i znikają. A tak naprawdę możesz wszystko, wystarczy tylko zacząć chcieć!!!
Nie chodzi też o to, żeby wpaść w paranoję i cały swój czas poświęcać na sport – nic na siłę (chyba, że taki styl życia Ci odpowiada np. mi tak). Powinnaś pamiętać, że jeżeli chcesz zrzucić zbędne kilogramy i mieć przy tym jędrne ciało, oprócz zdrowego odżywiania wskazany jest także ruch.
Ty szukaj swoich ulubionych form ruchu, ćwiczeń – bez tego ani rusz – ja będę Ci kibicować i Cię wspierać. Na pewno będę pisać o swoich ulubionych aktywnościach i będę Cię do nich zachęcać. Życzę Ci powodzenia!

avatar

fitnesanka.pl - jak być fit, fit przepisy, motywacja do odchudzania, jak szybko schudnąć, lifestylowy blog napisał(a) o godz. 18:53 w czwartek 14.04.2016:

[…] krótkoterminowy – „wprowadzam w swoje życie treningi, będę np. biegać, ćwiczyć, chodzić na siłownię itp. Planuję konkretnie każdy dzień (godzinę, ćwiczenia) i tego się trzymam. Pamiętam o zdrowym […]

Dodaj komentarz: